image image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

MÉS CONTES

Els iaios continuen explicant contes en la setmana del protagonista. Veieu que bé ens ho passem! Veure fotos.

FIRA DE NADAL

Els LLeons, Óssos i Elefants hem anat a la Fira de Nadal de la Sagrada Familia, hem vist mooltes figuretes del pessebre, arbres de Nadal, caga tiós, plantes de nadal...i hem comprat molsa per després a l'escola fer el nostre pessebre. Veure fotos.

FESTA DEL COLOR VERMELL

Els Conills, Peixos i Ànecs hem celebrat la festa del color vermell. Hem anat a l'escola vestits de vermell i hem jugat amb joguines i teles de color vermell. Hem ballat i cantat la cançó del vermell, vermell, vermell, és el vestit que porto...!!! Veure fotos.

TALLER DE BALLS I DANSES

Els nens de parvulari hem començat els tallers amb una dansa del ventre . Mireu que bé que ho fem!!! Veure video.

COM ENS DIVERTIM!

Els bolets ens ho passem genial amb el Pandy-móvil; està ple de pilotes, gots, tapes...les intentem agafar i ens ho passem bomba! Veure fotos.

VISITA AL PARC GÜELL

Els nens de parvulari hem anat al Parc Güell. L'Anna, la nostra guia, ens ha explicat coses molt interessants del Parc i d' Antoni Gaudí. Ens ha agradat molt. Després hem anat a jugar una estona pel parc. Ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

ELS AVIS TAMBÉ SÓN PROTAGONISTES

Al novembre hem començat la setmana del protagonista. Els nens estan encantats, i el que més els hi agrada és que vinguin els seus avis a explicar contes a tota la classe. Mireu que bé que s'ho passen! Veure fotos.

LA PEDRERA

Els nens de parvulari hem anat a visitar la Casa Milà, coneguda com la Pedrera. Ens han explicat la seva història, hem fet un taller de trencadís i finalment hem fet una visita per dintre de la casa, per les golfes i el terrat, on hem vist els badalots, torres de ventilació i xemeneies. Ens ha encantat!! Veure fotos.

TALLER DE BALLS

Els nens de parvulari hem après un nou ball al taller de ball i com sempre ens hem divertit molt. Veure vídeo.

CELEBREM EL NADAL

A l'escola ha arribat el Nadal i l'hem celebrant guarnint tota l'escola i també hem fet cagar el Tió.

A més a més, hem tingut una visita molt especial, ens ha vingut a veure... el Pare Noel!!! Ens ha portat contes, joguines, trencaclosques,,, i l'hem cantat nadales. Esperem que ens porti més joguines perquè ens hem portat moooolt bé!!! Veure fotos.

BON NADAL!

Els Pandys de l’escola us desitgen bon Nadal! Veure video.

CELEBREM SANTA CECILIA

Durant el mes de novembre hem estat fabricant un instrument musical; per santa Cecília, la patrona de la música, vam cantar i ballar amb l'instrument i ens ho vam passar genial! Veure fotos.

TITELLES I MÚSICA A L'ESCOLA

Ahir vam tenir una visita molt especial; una cantant amb la seva guitarra i un munt de titelles com la caputxeta, l'àneguet lleig, el llop..., ens van ensenyar molts instruments i vam canta moooltes cançons, com el sol solet, el gegant del pi...; ens ho vam passar genial amb el confetti i les bombolles de sabó. Veure fotos.

PINOTXO

Els nens de parvulari hem anat a veure la obra de teatre Pinotxo. Ens ha agradat molt, ja que hem participat i hem après moltes coses como no dir mentides, fer cas als pares, estimar-los i no parlar amb desconeguts. Veure fotos.

NOTÍCIES ANTERIORS

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

LipDub Pandy

Taulell d’anuncis

Menú curs 2014/15 ja disponible

Febrer