image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

SANT JORDI'15

A l'escola també hem celebrat el dia de Sant Jordi, hem fet murals, roses, hem cantat cançons i els nens de P5 han representat l'obra de Sant Jordi pels nens de P2, P3 i P4. Ho han fet molt bé! També ens han donat una rosa per cada senyoreta.

¡FELIÇ DIA DE SANT JORDI! Veure fotos.

THE SEVEN GOATS

Els nens de parvulari hem anat al teatre a veure la obra de teatre en anglès de les 7 cabretes. Ens ho hem passat molt bé, doncs l'han explicat d'una manera diferent i hem cantat alguna cançó. Veure fotos.

ANEM A LA BIBLIOTECA

Un any més, els nens de parvulari hem visitat la Biblioteca del barri. Ens han explicat com hem d'estar i el que hem de fer quan anem a la biblioteca. Després, ens han explicat alguns contes i hem pogut mirar i llegir-los. Veure fotos.

ELS CONTES DELS AVIS

Els avis continuen explicant contes a la setmana del protagonista. Què bé ens ho passem! Veure fotos.

BALLEM UN ROCK

Aquest mes al taller de ball hem ballat un rock. Voleu veure que bé ens ho hem passat? Mireu el video!

CARNAVAL'15

Què bé ens ho hem passat aquesta setmana de Carnaval! El rei carnestoltes ens va manar unes ordres i ben contents a l'escola vam anar... amb un pentinat de bogeria, amb una màscara feta, amb una bonica disfressa, i finalment tots a la rua vam gaudir amb molta gresca. Visca el carnaval! Veure fotos.

MÉS CONTES

Els iaios continuen explicant contes en la setmana del protagonista. Veieu que bé ens ho passem! Veure fotos.

TALLER DE BALL

El ball d'aquest mes ha estat el CHARLESTON, és un ball força antic, però ens ho hem passat molt bé i hem après pasos nous. Veure video

AQUARIUM!

Els nens de P2 hem visitat l'Aquarium de Barcelona. Hem fet un taller molt interessant on hem conegut i tocat a les estrelles de mar, els eriçons, botifarres de mar..., i després hem pogut visitar tot l'Aquari on hem vist diferents tipus de peixos, taurons, pops, caballets de mar... Ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

TALLERS DE BALL

el ball d'aquesta setmana és el HIP-HOP. Els nens ho han passat d'allò més bé i han gaudit molt. Mireu el video.

FESTA DEL GROC

Aquesta setmana hem celebrat la festa del color groc. Tots els nens i nenes hem portat roba de color groga i amb joguines i cançons hem celebrat la festa del color groc. També hem fet un mural xulíssim tot plé d'aquest color. Veure fotos.

ANEM AL TEATRE

Els nens de P2, p3, p4 i p5 hem anat a veure les 7 nanonetes; una obra de teatre musical que ens ha agradat molt. Hem cantat cançons i hem après les notes musicals. Veure fotos.

LA PEDRERA

Els nens de parvulari hem anat a visitar la Casa Milà, coneguda com la Pedrera. Ens han explicat la seva història, hem fet un taller de trencadís i finalment hem fet una visita per dintre de la casa, per les golfes i el terrat, on hem vist els badalots, torres de ventilació i xemeneies. Ens ha encantat!! Veure fotos.

TALLER DE BALLS

Els nens de parvulari hem après un nou ball al taller de ball i com sempre ens hem divertit molt. Veure vídeo.

NOTÍCIES ANTERIORS

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

LipDub Pandy

Taulell d’anuncis

Menú curs 2014/15 ja disponible

Dia 2: Tancat (Dijous Sant)