image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

ANEM A LA BIBLIOTECA

Els Lleons, Óssos i Girafes hem anat a la biblioteca del barri. Ens han explicat contes i ens han ensenyat com s'ha de estar quan anem a la biblioteca. Després hem pogut mirar tots els contes que hem volgut. Què guay! Veure fotos.

PROTAGONISTES

Els avis dels protagonistes de la setmana han vingut a explicar-nos molts contes. Ens han agradat molt i ho hem passat genial. Veure fotos.

FIRA DE NADAL

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat a la fira de la Sagrada Familia a veure les paradetes de les figures del pessebre, els arbres de Nadal, els Tiós... També hem comprat molsa i guarniments per l'escola. Ja ha arribat el Nadal a la Pandy! Veure fotos.

CLASSE DELS BOLETS

Els més petits de l'escola també fem música. Estem aprenent moltes cançons i ens agrada molt tocar instruments. Veure fotos.

TALLER DE BALL

Aquest any seguim amb els tallers dels dilluns; aquesta setmana els lleons, Girafes i Pandys hem ballat un rock, el rock del Tutti frutti. Veure video.

SANTA CECILIA

El dia 22 de novembre va ser Santa Cecilia, patrona de la música; a l'escola també ho vam celebrar fent instruments amb material reciclat i després vam cantar i ballar cançons amb ells. Veure fotos.

HALLOWEEN

A l'escola avui hem celebrat Halloween. Els Lleons, Girafes i Pandys han fet unes manualitats de halloween per a la seva disfressa i han anat per totes les classes preguntant: Truc o tracte? Ens ho hem passat genial!!! Veure fotos.

CARNAVAL'16

La setmana passada vam celebrar el carnaval; vam anar a l'escola tal i com deia el rei carnestoltes, i el divendres ens vam posar la disfressa que van fer les mestres i vam fer la rua pel carrer. Aquest dimecres ens pintat la sardina. Quins dies més divertits! Veure fotos.

DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener es va celebrar el dia de la Pau; a l'escola també ho hem fet, cantant i ballant cançons, fent murals i sobretot fent mooooltes abraçades als nostres companys!. Veure fotos.

NADAL A L'ESCOLA

A l'escola hem celebrat el Nadal; hem fet cagar el Tió....i l'hem donat molts cops de bastó!!! I també ens ha visitat el Pare Noel que ens ha portat un regal. Què bé ho hem passat!!! Bones festes a tots!!! Veure fotos.

FESTA DEL VERMELL

Els nens de P2 hem celebrat la festa del color vermell. Tots vestits de vermell hem ballat cantat cançons i hem jugat amb joguines d'aquest color. Veure fotos

ANEM AL TEATRE!

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat al teatre a veure Tres son Tres. Ens ha agradat molt i hem cantat moltes cançons. Veure fotos.

TITELLES A L'ESCOLA

Ahir a l'escola ens va visitar la Serafina amb la seva guitarra la Catalina. Vam conèixer moltes titelles, com la caputxeta, el llop, el porquet, la iaia, el gegant, i cadascú d'ells ens va portar un instrument i vam cantar moltes cançons. Ens va agradar molt!. Veure fotos.

CASTANYADA

El passat dia 30 d'octubre vam celebrar la castanyada; ens va visitar la Mariona castanyera i va passar per totes les classes, cantant i ballant. Ens va portar moltes castanyes, i algunes de xocolata...mmmm. Veure fotos

NOTÍCIES ANTERIORS

LipDub Pandy

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

Taulell d’anuncis

Menú curs 2015/16 ja disponible

Febrer

Dia 5: Rua de Carnaval