image image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

ANEM A LA GRANJA!

Els Conills i els Ànecs hem anat a la granja Can Canadell. Ens ha rebut l'avi Tonet i ens ha dit tots els animals que teníem que trobar. Els monitors "la maduixa", "la mongeta" i "el patata" ens han acompanyat per trobar-los. Hem vist conills, gallines, ànecs, porquets, cavalls, rucs...i molts més. Ademés hem pogut donar-lis de menjar...que xulo!!! Després de dinar hem vist titelles, hem jugat i ballat sense parar. Quina excursió més divertida! Veure fotos.

FESTA DEL VERD

Hem celebrat la festa del color verd. Com sempre, ens hem vestit tots del color verd, i hem fet murals, corones i hem jugat i ballat molt. Veure fotos

BALLS DEL MON

Aquesta setmana als tallers dels dilluns hem ballat un ball de country. Ens ho hem passat genial assajant els passos i ballant. Veure video.

THE VAIN LITTLE MOUSE

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat al teatre a veure una obra en anglès. Ens ha agradat molt, hem cantat moltes cançons i al final hem pogut tocar a la rateta presumida. Veure fotos.

PASQUA

Tots els nens i nenes de l'escola hem pintat i hem fet unes mones boníssimes per celebrar el dilluns de pasqua; les voleu veure? Veure fotos.

PSICOMOTRICITAT

La psicomotricitat en aquestes edats és molt important; mireu una petita mostra de tot els que fan els nostres nens i nens. Veure fotos.

ANEM A LA BIBLIOTECA

Els Lleons, Óssos i Girafes hem anat a la biblioteca del barri. Ens han explicat contes i ens han ensenyat com s'ha de estar quan anem a la biblioteca. Després hem pogut mirar tots els contes que hem volgut. Què guay! Veure fotos.

SANT JORDI

La setmana passada vam celebrar Sant Jordi. Vam fer moltes activitats: tots els nens de l'escola vam fer una rosa de difrents maneres per donar a les mares, vam fer murals molt xulis i els grans a més a més vam escriure la llegenda de Sant Jordi. Els nens de Parvulari també vam fer una rosa especial per cadascuna de les senyoretes i el divendres, els nens més grans del cole, els Pandys ens van explicar el conte de Sant Jordi als Conills, Ànecs, Lleons i Girafes. Veure fotos

PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Els avis i àvies segueixen venint a l'escola a explicar-nos molts contes. Què bé que ens ho passem!!! Veure fotos.

ANEM AL TEATRE!

Els conills i els Ànecs hem anat a veure una obra de teatre musical... Que comença l'Ópera!. Ens han explicat el conte del Hansel i Gretel, hem cantat moltes cançons i hem conegut nous instruments. A més, hem ajudat al Hansel i Gretel a alliberar als nens amb l'encanteri: Hokus, pokus, bonus, jokus! Malus, lokus, hokus, pokus! Veure fotos.

MUSEU MARÍTIM

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat a fer un taller i a visitar el Museu Marítim de Barcelona. A travès del conte d'en Nico, la Laia, la Ona i en Pau hem conegut moltes coses del mar i dels vaixells; on és la proa, la popa, què sura més a l'aigua... i desprès hem pogut pujat a un vaixell de veritat! Hem après moltes coses i ho hem passat genial! Veure fotos

CARNAVAL'16

La setmana passada vam celebrar el carnaval; vam anar a l'escola tal i com deia el rei carnestoltes, i el divendres ens vam posar la disfressa que van fer les mestres i vam fer la rua pel carrer. Aquest dimecres ens pintat la sardina. Quins dies més divertits! Veure fotos.

DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener es va celebrar el dia de la Pau; a l'escola també ho hem fet, cantant i ballant cançons, fent murals i sobretot fent mooooltes abraçades als nostres companys!. Veure fotos.

NOTÍCIES ANTERIORS

LipDub Pandy

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

Taulell d’anuncis

Menú curs 2015/16 ja disponible

Juny

Dia 2: Berenars avis ( Classe4 conills i Ànecs)