image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

BALLS DEL MON

Aquesta setmana als tallers dels dilluns hem ballat un ball de country. Ens ho hem passat genial assajant els passos i ballant. Veure video.

THE VAIN LITTLE MOUSE

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat al teatre a veure una obra en anglès. Ens ha agradat molt, hem cantat moltes cançons i al final hem pogut tocar a la rateta presumida. Veure fotos.

PASQUA

Tots els nens i nenes de l'escola hem pintat i hem fet unes mones boníssimes per celebrar el dilluns de pasqua; les voleu veure? Veure fotos.

PSICOMOTRICITAT

La psicomotricitat en aquestes edats és molt important; mireu una petita mostra de tot els que fan els nostres nens i nens. Veure fotos.

POBLE ESPANYOL

Els LLeons, les Girafes i els Pandys hem anat al poble Espanyol; hem fet un taller molt interessant del contorn -entorn i també hem vist un espectacle del festival de titelles de Barcelona. A més a més hem passejat pels seus carrerons tan bonics. Quina sortida més xula!! Veure fotos.

ANEM A LA BIBLIOTECA

Els Lleons, Óssos i Girafes hem anat a la biblioteca del barri. Ens han explicat contes i ens han ensenyat com s'ha de estar quan anem a la biblioteca. Després hem pogut mirar tots els contes que hem volgut. Què guay! Veure fotos.

PROTAGONISTES

Els avis dels protagonistes de la setmana han vingut a explicar-nos molts contes. Ens han agradat molt i ho hem passat genial. Veure fotos.

PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Els avis i àvies segueixen venint a l'escola a explicar-nos molts contes. Què bé que ens ho passem!!! Veure fotos.

ANEM AL TEATRE!

Els conills i els Ànecs hem anat a veure una obra de teatre musical... Que comença l'Ópera!. Ens han explicat el conte del Hansel i Gretel, hem cantat moltes cançons i hem conegut nous instruments. A més, hem ajudat al Hansel i Gretel a alliberar als nens amb l'encanteri: Hokus, pokus, bonus, jokus! Malus, lokus, hokus, pokus! Veure fotos.

MUSEU MARÍTIM

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat a fer un taller i a visitar el Museu Marítim de Barcelona. A travès del conte d'en Nico, la Laia, la Ona i en Pau hem conegut moltes coses del mar i dels vaixells; on és la proa, la popa, què sura més a l'aigua... i desprès hem pogut pujat a un vaixell de veritat! Hem après moltes coses i ho hem passat genial! Veure fotos

CARNAVAL'16

La setmana passada vam celebrar el carnaval; vam anar a l'escola tal i com deia el rei carnestoltes, i el divendres ens vam posar la disfressa que van fer les mestres i vam fer la rua pel carrer. Aquest dimecres ens pintat la sardina. Quins dies més divertits! Veure fotos.

DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener es va celebrar el dia de la Pau; a l'escola també ho hem fet, cantant i ballant cançons, fent murals i sobretot fent mooooltes abraçades als nostres companys!. Veure fotos.

NADAL A L'ESCOLA

A l'escola hem celebrat el Nadal; hem fet cagar el Tió....i l'hem donat molts cops de bastó!!! I també ens ha visitat el Pare Noel que ens ha portat un regal. Què bé ho hem passat!!! Bones festes a tots!!! Veure fotos.

FESTA DEL VERMELL

Els nens de P2 hem celebrat la festa del color vermell. Tots vestits de vermell hem ballat cantat cançons i hem jugat amb joguines d'aquest color. Veure fotos

NOTÍCIES ANTERIORS

LipDub Pandy

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

Taulell d’anuncis

Menú curs 2015/16 ja disponible

Maig

Dia 5: Anem al Zoo( Conills i Ànecs)