image image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

ELS BOLETS I EL JOC HEURÍSTIC

Mireu com han gaudit els nens de la classe dels bolets jugant al joc heurístic!!! Veure fotos.

AL TEATRE AMB EN PAU I LA NORA

Els nens de P2 hem anat al teatre a veure la obra El bosc dels sons; hem conegut als personatges que sortien, en pau i la Nora i ens han ensenyat els instruments que tocaven i tots els sons que escolten ells quan van des de la seva masia fins l'escola. Veure fotos.

AL ZOO!!

Els nens de Parvulari hem anat al Zoo; hem fet un taller molt interessant on hem après què mengen, com viuen i com són alguns animals com el Guacamai, el lleó i el dofí i després hem sortit al parc a veure'ls. Veure fotos

CARNAVAL 2014

voleu veure com hem disfrutat aquesta semana de carnaval? Clickeu aquí i no us ho perdeu!

FUNDACIÓ JOAN MIRÓ

Els nens de Parvulari hem anat a la fundació Joan Miró. Portàvem ja moltes setmanes treballant i coneixent la seva obra, pintures i escultures i finalment hem anat a conèixer les seves obres més representatives. En ha agradat moltíssim! clickeu aquí.

LLUM, MÚSICA I COLOR

Qué bé ens ho hem passat a la classe de música!!! Amb una ampolla, una llanterna, paper pinotxo i una mica de música hem apagat les llums i... ho voleu veure? clickeu aquí.

A BALLAR!

Les Tortugues hem estat ballant a la classe de música i en ho hem passat molt bé. Mireu!!! Veure vídeo

TEATRE EN ANGLÈS

Els nens de Parvulari hem anat a veure Snow White. Ens ha agradat moltísssim i hem conegut una nova versió d'aquest conte. Do you want to see it? Veure fotos.

FESTA DEL COLOR GROC

Tots els nens de P2 ens hem posat roba groga i hem celebrat la festa del color groc; hem cantat, jugat i ballat i ens ho hem passat molt i molt bé. Veure fotos

CATAKRAC

Sortim per la tele. L'escola infantil Pandy al programa "Catakrac". No et perdis les millors imatges. Veure vídeo.

ELS BOLETS A MÚSICA

Els bolets hem tocat la campana mentre hem escoltat la cançó de la campaneta. Ho voleu veure? Veure vídeo.

ANEM A LA BIBLIOTECA

Els Lleons, Óssos i Elefants hem anat a la biblioteca del barri. Ens han ensenyat les coses que es poden i no es poden fer a la biblioteca, ens han explicat contes i després hem pogut veure molts contes que hi tenen allà. Veure fotos.

TOCA-TOCA

Els nens de P3,P4 i P5 hem anat al Cosmocaixa i hem fet el taller del Toca-Toca; Hem conegut i tocat diferents animals como una serp, un milpeus, una estrella de mar, un Geco... i després hem anat a veure el bosc encantat. Ens ha agradat molt!!! Veure fotos.

FESTA DEL COLOR VERMELL

Avui hem celebrat la festa del color vermell. Hem anat a l'escola vestits d'aquest color i amb joguines i teles hem jugat, ballat i cantat la cançó del color vermell. Veure fotos.

NOTÍCIES ANTERIORS

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

LipDub Pandy

Taulell d’anuncis

Día 11: Parvulari va al teatre ( Snow White )

Dia 17: Dijous Sant (Festa)