image image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

PSICOMOTRICITAT A L'ESCOLA

Hem començat el nou curs amb molta vitalitat i energia i aixó ho hem demostrat a les classes de psico. Ens encanta! Veure fotos.

MÚSICA A L'ESCOLA

Ja hem començat la música a la Pandy. Veieu que bé ens ho estem passant!!!! Veure fotos.

1ERS DIES A L'ESCOLA

Ha començat un nou curs! Mireu que bé s'ho estan passant aquests 1ers dies els nens i nenes a la Pandy! Veure fotos.

FORN DE PÀ

Els nens de Parvulari hem visitat un forn de pà i hem après els ingredients que es necessiten i hem pogut experimentar amb la masa. Ens hem divertit molt! Veure fotos.

EXPERIMENTS AMB TAPS

Els nens de parvulari hem fet un mural de Primavera amb taps reciclat i pintura. Ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

COLÒNIES'14

Els nens de Parvulari hem anat de Colònies a l'alberg Torre Ametller; Primer vam fer una descoberta de l'entorn i després amb els monitors vam començar l'aventura, buscant els mapes dels tresors, vam fer diferents jocs, gimcanes i guerres de farina fins a trobar el tresor del pirata Jony el Largo. Mireu que bé ens ho vam passar! Veure fotos.

ANEM AL PLANETARI!

Els nens de P2 hem anat al planetari; hem après tot el que es veu al cel quan es fa de nit, la lluna, les estrelles... i hem anat a l'espai com els astronautes i vist el que hi ha. Després hem anat al parc i ens ho hem passat superbé! Veure fotos.

CLASSE DELS BOLETS

Mireu què bé que s'ho passen els més petits de la Pandy. Veure fotos.

1ERS DIES A L'ESCOLA (2ª PART)

Us tornem a deixar fotos d'aquests 1er dies a l'escola; els nens segueixen passant-s'ho d'allò més bé, però també hem començat a treballar una mica. Veure fotos.

REVETLLA DE SANT JOAN

Qué bé ens ho hem passat celebrant la revetlla de Sant Joan; hem menjat una coca boníssima i hem ballat i jugat al pati. Veure fotos.

FESTA DEL COLOR BLAU

Els Conills, Peixos i Ànecs ens hem vestit tots de color blau i hem celebrat la festa del color blau. Hem cantat, pintat, jugat i ballat i ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

CAN MONTCAU

Els nens de P2 hem anat a una granja a conèixer tots els animals que hi viuen allà, hem vist gallines, ànecs, porquets, cavalls, cabres, ovelles, conills, pollets i fins i tot hem munyit una vaca, la vaca Paca! Hem disfrutat moltíssim!!! Veure fotos.

AL MERCAT

Els nens de P2, a classe d'anglès, hem anat a visitar el mercat del barri; hem après moltes paraules en anglès: apple, banana, orange, fish, cheese... I després hem anat a jugar una estoneta al parc que hi ha dintre. Veure fotos.

50 ANIVERSARI COL·LEGI SANT MARC

El dissabte 26 d'Abril es va celebrar al Col·legi Sant Marc el 50 aniversari; vam anar molts pares i nens a celebrar-ho i ens ho vam passar molt bé... hi havien moltes activitats tant per grans com per petits, exhibicions de judo, gimnàstica, balls... curses i torneig de futbol...per cert, l'equip de pares del Pandy va guanyar!!!... i finalment vam poder disfrutar d'un gran concert a càrrec del director del col·legi. Veure fotos.

NOTÍCIES ANTERIORS

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

LipDub Pandy

Taulell d’anuncis

Menú curs 2014/15 ja disponible

Dia 30: Parvulari al teatre musical (Pinotxo)