image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

VISITA AL MERCAT

Els Conills i els Ànecs hem anat al mercat de la Sagrada Familia. Volíem veure totes les fruites que hem après a anglès, banana, orange, apple, strawberry... ; hem comprat alguna i a més a més en alguna parada ens han donat fuet...mmmm. Hem anat al parc a menjar-lo i després hem pogut jugar una estona. Veure fotos.

ELS CONTES DEL AVIS

Aquí us deixem els darrers avis i àvies que van venir a explicar el conte a la setmana del protagonista. Veure fotos.

ANEM D'AVENTURA

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat a la Granja Aventura-Park. Hem fet moltes activitats diferents: hem fet un circuit d'aventura i tirolines, hem visitat la granja toca-toca on hem pogut donar de menjar als animals, hem plantat un enciam, hem passat per un circuit de psicomotricitat... Quin dia més divertit! Veure fotos.

ANEM A LA GRANJA!

Els Conills i els Ànecs hem anat a la granja Can Canadell. Ens ha rebut l'avi Tonet i ens ha dit tots els animals que teníem que trobar. Els monitors "la maduixa", "la mongeta" i "el patata" ens han acompanyat per trobar-los. Hem vist conills, gallines, ànecs, porquets, cavalls, rucs...i molts més. Ademés hem pogut donar-lis de menjar...que xulo!!! Després de dinar hem vist titelles, hem jugat i ballat sense parar. Quina excursió més divertida! Veure fotos.

FESTA DEL VERD

Hem celebrat la festa del color verd. Com sempre, ens hem vestit tots del color verd, i hem fet murals, corones i hem jugat i ballat molt. Veure fotos

BALLS DEL MON

Aquesta setmana als tallers dels dilluns hem ballat un ball de country. Ens ho hem passat genial assajant els passos i ballant. Veure video.

THE VAIN LITTLE MOUSE

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat al teatre a veure una obra en anglès. Ens ha agradat molt, hem cantat moltes cançons i al final hem pogut tocar a la rateta presumida. Veure fotos.

PASQUA

Tots els nens i nenes de l'escola hem pintat i hem fet unes mones boníssimes per celebrar el dilluns de pasqua; les voleu veure? Veure fotos.

PSICOMOTRICITAT

La psicomotricitat en aquestes edats és molt important; mireu una petita mostra de tot els que fan els nostres nens i nens. Veure fotos.

SANT JOAN

El dia 23 vam celebrar la revetlla de Sant Joan. vam sortir tots al pati i vam menjar coca boníssima!!!  Veure fotos

DE COLÒNIES

els Lleons, Girafes i Pandys ens hem engrescat de nou i hem anat de colònies a Can Ribas amb el parvulari Sant Marc . Hem fet de cavallers i princeses, hem trobat els seus escuts i contes, hem fet pets de monges...i hem fet la festa del pijama!!! Què bé ens ho hem passat! Veure fotos

BERENAR D'AVIS

Després que tots els avis, àvies i familiars han vingut durant tot el curs a explicar els contes a la setmana del protagonista, els hem convidat a un berenar al pati de l'escola amb tots els nens. S'ho ha passat tots genial! Veure fotos

SANT JORDI

La setmana passada vam celebrar Sant Jordi. Vam fer moltes activitats: tots els nens de l'escola vam fer una rosa de difrents maneres per donar a les mares, vam fer murals molt xulis i els grans a més a més vam escriure la llegenda de Sant Jordi. Els nens de Parvulari també vam fer una rosa especial per cadascuna de les senyoretes i el divendres, els nens més grans del cole, els Pandys ens van explicar el conte de Sant Jordi als Conills, Ànecs, Lleons i Girafes. Veure fotos

PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Els avis i àvies segueixen venint a l'escola a explicar-nos molts contes. Què bé que ens ho passem!!! Veure fotos.

ANEM AL TEATRE!

Els conills i els Ànecs hem anat a veure una obra de teatre musical... Que comença l'Ópera!. Ens han explicat el conte del Hansel i Gretel, hem cantat moltes cançons i hem conegut nous instruments. A més, hem ajudat al Hansel i Gretel a alliberar als nens amb l'encanteri: Hokus, pokus, bonus, jokus! Malus, lokus, hokus, pokus! Veure fotos.

MUSEU MARÍTIM

Els Lleons, Girafes i Pandys hem anat a fer un taller i a visitar el Museu Marítim de Barcelona. A travès del conte d'en Nico, la Laia, la Ona i en Pau hem conegut moltes coses del mar i dels vaixells; on és la proa, la popa, què sura més a l'aigua... i desprès hem pogut pujat a un vaixell de veritat! Hem après moltes coses i ho hem passat genial! Veure fotos

CARNAVAL'16

La setmana passada vam celebrar el carnaval; vam anar a l'escola tal i com deia el rei carnestoltes, i el divendres ens vam posar la disfressa que van fer les mestres i vam fer la rua pel carrer. Aquest dimecres ens pintat la sardina. Quins dies més divertits! Veure fotos.

NOTÍCIES ANTERIORS

LipDub Pandy

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

Taulell d’anuncis

Menú curs 2015/16 ja disponible