image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

NATACIÓ JULIOL

En aquest mes de juliol tan calurós, ens hem anat a refrescar al curset de natació del CNCatalunya. Mireu quan hem après i què bé ens ho hem passat! Veure fotos.

A L'AVENTURA!!!

Els nens de parvulari hem anat al Parc d'Aventura Jalpi; hem anat superant diferents circuits, enfilats als arbres, passant per troncs, per cordes, tirolines... ho hem passat genial!!! Veure fotos.

ELS BOLETS CANTEN

Els més petits de l'escola també fem música; mireu com cantem i toquem instruments. Veure video.

BERENAR D'AVIS

Tots plegats, nets i els avis que han vingut durant el curs a explicar un conte a la setmana del protagonista hem celebrat un berenar al pati de l'escola. Ho hem passat genial! Veure fotos.

ANEM A LA GRANJA!

Els nens de P2 hem anat a passar el dia a la granja Can Pou. Els monitors ens han ensenyat molts animalets i hem pogut tocar-los, pollets, conillets, cabres, gallines, vedelles... ens ha agradat moltíssim. Veure fotos.

ELS CONTES DELS AVIS

Els últims avis, àvies i familiars han vingut a explicar el conte en la setmana del protagonista. Hem gaudit molt de les seves històries i els nens han estat encantats. Veure fotos.

DIA DE LA MARE

Mireu com hem treballat els nens de P1 per fer el regalet del dia de la mare...Us ha agradat? Veure fotos.

REVETLLA DE SANT JOAN'15

A la pandy també hem celebrat la Revetlla de Sant Joan; hem menjat coca, hem ballat, jugat i ens ho hem passat genial! Veure fotos.

SAGRADA FAMILIA

Els nens de parvulari hem anat al Parc de la Sagrada Familia per dibuixar-la; mireu quins artistes! Veure fotos

DE COLÒNIES A CAN PUIG

els nens de parvulari hem anat de colònies!!! Ens ho hem passat genial i ha estat una experiència meravellosa. Hem pogut compartir moltes coses junts i ens hem endinsat en el món dels follets. Veure fotos Veure fotos.

FESTA DEL COLOR VERD

Els nens de P2 hem celebrat la festa del color verd tots vestits amb roba de color verd. Hem cantat cançons, jugat, pintat i hem fet un mural xulíssim! Veure fotos.

TALLER DE BALL

El ball d'aquest mes ha estat el CHARLESTON, és un ball força antic, però ens ho hem passat molt bé i hem après pasos nous. Veure video

AQUARIUM!

Els nens de P2 hem visitat l'Aquarium de Barcelona. Hem fet un taller molt interessant on hem conegut i tocat a les estrelles de mar, els eriçons, botifarres de mar..., i després hem pogut visitar tot l'Aquari on hem vist diferents tipus de peixos, taurons, pops, caballets de mar... Ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

TALLERS DE BALL

el ball d'aquesta setmana és el HIP-HOP. Els nens ho han passat d'allò més bé i han gaudit molt. Mireu el video.

NOTÍCIES ANTERIORS

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

LipDub Pandy

Taulell d’anuncis