image image image

Álbum Digital Hofmann
Descarregar el programa per al teu sistema operatiu:

FESTA DEL COLOR VERMELL

Els Conills, Peixos i Ànecs hem celebrat la festa del color vermell. Hem anat a l'escola vestits de vermell i hem jugat amb joguines i teles de color vermell. Hem ballat i cantat la cançó del vermell, vermell, vermell, és el vestit que porto...!!! Veure fotos.

TALLER DE BALLS I DANSES

Els nens de parvulari hem començat els tallers amb una dansa del ventre . Mireu que bé que ho fem!!! Veure video.

COM ENS DIVERTIM!

Els bolets ens ho passem genial amb el Pandy-móvil; està ple de pilotes, gots, tapes...les intentem agafar i ens ho passem bomba! Veure fotos.

VISITA AL PARC GÜELL

Els nens de parvulari hem anat al Parc Güell. L'Anna, la nostra guia, ens ha explicat coses molt interessants del Parc i d' Antoni Gaudí. Ens ha agradat molt. Després hem anat a jugar una estona pel parc. Ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

ELS AVIS TAMBÉ SÓN PROTAGONISTES

Al novembre hem començat la setmana del protagonista. Els nens estan encantats, i el que més els hi agrada és que vinguin els seus avis a explicar contes a tota la classe. Mireu que bé que s'ho passen! Veure fotos.

LA CASTANYADA'14

Avui ens ha vingut a veure a l'escola la Mariona castanyera; ens ha portat castanyes, ens ha explicat contes, hem cantat cançons, i ens ha portat caramels i castanyes de xocolata. Ens ho hem passat molt bé! Veure fotos.

PSICOMOTRICITAT A L'ESCOLA

Hem començat el nou curs amb molta vitalitat i energia i aixó ho hem demostrat a les classes de psico. Ens encanta! Veure fotos.

BON NADAL!

Els Pandys de l’escola us desitgen bon Nadal! Veure video.

CELEBREM SANTA CECILIA

Durant el mes de novembre hem estat fabricant un instrument musical; per santa Cecília, la patrona de la música, vam cantar i ballar amb l'instrument i ens ho vam passar genial! Veure fotos.

TITELLES I MÚSICA A L'ESCOLA

Ahir vam tenir una visita molt especial; una cantant amb la seva guitarra i un munt de titelles com la caputxeta, l'àneguet lleig, el llop..., ens van ensenyar molts instruments i vam canta moooltes cançons, com el sol solet, el gegant del pi...; ens ho vam passar genial amb el confetti i les bombolles de sabó. Veure fotos.

PINOTXO

Els nens de parvulari hem anat a veure la obra de teatre Pinotxo. Ens ha agradat molt, ja que hem participat i hem après moltes coses como no dir mentides, fer cas als pares, estimar-los i no parlar amb desconeguts. Veure fotos.

CLASSE DELS BOLETS

Mireu què bé que s'ho passen els més petits de la Pandy. Veure fotos.

1ERS DIES A L'ESCOLA (2ª PART)

Us tornem a deixar fotos d'aquests 1er dies a l'escola; els nens segueixen passant-s'ho d'allò més bé, però també hem començat a treballar una mica. Veure fotos.

REVETLLA DE SANT JOAN

Qué bé ens ho hem passat celebrant la revetlla de Sant Joan; hem menjat una coca boníssima i hem ballat i jugat al pati. Veure fotos.

NOTÍCIES ANTERIORS

CATAKRAC

MATINS de 9.00 a 12.30 hores
TARDES de 15.30 a 17.30 hores
No obstant obrim de 7.30 a 18.30 hores.

LipDub Pandy

Taulell d’anuncis